Dåligt bemötande.

Ja.. dessa läkarbesök. Man blir alltid lika besviken.. alla säger olika och jag fattar ingenting. De läkare jag hittills träffat på under denna sjukdomsperioden har haft lika dålig attityd. Man har känt sig näst intill kränkt.
Orkar inte gå in mer på det.. men jag är såå less!

Idag hann jag inte ta några prover, men ska dit imorgonbitti och ta ganska många.
Vill bara veta vad det är för fel på mig nu så man kan börja leva lite normalt igen.
Vill träna! Ah... kan jag inte bara få bli frisk?

Oh well.
Idag har jag lekt med min älsk.. fikade på stan och sen efter det var jag hos läkaren.. sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Ska nog bara ta det lugnt ikväll.. göra en hårinpackning som jag köpte idag :)

Köpte en engångskur som tydligen ska göra "under" för håret.
Från Thermacore Therapy - 79 :- hos Skägg&Lockar.




Sen köpte jag "Absolut repair" från L'oréal (Ska användas 1 gång i veckan)
180 :-



Ska nog testa engångkuren ikväll eller imorgon.
Så får vi väl se om det blev något bättre eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0