Jobb + provsvar + möte

Idag har jag jobbat kl 06-14.. sjukt jobbigt att gå upp klocan 5... snark.
Men dagen gick ganska snabbt annars : )

Har även varit på möte hos polisen. Har ansökt om besöksförbud och skyddstelefon.
Får se hur det blir med den saken...

Har fått mina provsvar från näsodlingen. De har hittat en bakterie i näsan som kallas "hemofilus influense" som är ganska ovanlig tydligen. Det är därför jag inte blir riktigt frisk. Vanlig penicillin biter inte på det heller, och det är antagligen anledningen til att jag blev allergisk mot den.. det blev för mycket för kroppen eftersom den inte behövdes och inte gjorde någon nytta.

Så sånt är livet.
Annars idag blir det nog bara promenad + slappa.


Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0