Smått och gott

Idag har än så länge varit en lugn dag.. har varit på stan med Carro & Mim. Det var trevligt. Vi åt på House of Bagels och åt körsbär och sånt. Hittade även en väska som jag vill ha (surprise?).
Fest ikväll I guess, men blir nog ännu en nykter kväll.


Igår var jag på en fest då också. Det var trevligt. Vi spelade "Våghals", så om något fått lite konstiga sms av mig så vet ni varför :P Hehe. Personerna valdes ut slumpmässigt. Kan vara bra att veta.

Annars leker livet. Har läst igen mina utbildningspapper lite mer nu.. ska boka tid för ett tuberkulinprov. Alla som ska jobba inom sjukvården måste ha gjort ett sådant. Är inte rädd för smärtan.. utan mer för ärret jag kommer få av det. Har sett en del som har as-stora ärr från det provet. Inte kul, inte särskilt snyggt heller.

Men jaja ;P

Jag ska köpa en digitalkamera btw, En som man kan ha under vatten. Det ni! ;D

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0