Allergi..

Fick åka in akut idag för jag blev allergisk mot penicillinet som jag käkat nu ett tag. Jävla skit också. Fick kortisonspruta och kortisontabletter som jag ska ta. Har fått ett rött kort som jag alltid ska ha med mig och visa upp vid sjukhusbesök där det står att jag är överkänslig mot penicillin. Tur att det finns andra grejer som man kan ta istället för det, dock är penicillin alltid det bästa, om man inte är allergisk då ;P

Har varit ledig nu i 4 dagar, jobbade första dagen idag. Har 5 tunga dagar framför mig kvar, men men.. gött med cash!
Missade ju 2,5 timmar idag i med sjukhusbesöket så jag förlorade en del pengar där. Men hälsan går trots allt först!

Imorgon blir det jobb 06-15.. vilket innebär att jag ska gå upp snart (kl 05:S) så ska snart gå och lägga mig. Skönt!!
Annars imorgon ska jag åka och handla nödvändigheter tillsammans med D.. sen sova typ. Kommer väl vara helt död imorgonkväll gissar jag.


För övrigt så har jag sett SATC - the movie nu. Och den var lika underbar som jag föreställt mig. Lite bättre till och med.

I really got carried away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0