Andas fortfarande.

Ja, den senaste tiden har varit ganska konstig. Många konstiga situationer har med andra ord uppstått.
I Fredags hade min käraste fest och där var en massa folk : ) Det var faktiskt kul... även fast jag inte sovit mer än 3 timmar natten innan. Dock slutade den kvällen i tragedi för vissa, inte för mig dock.. jag sov gott :) Haha!
Det är så sommar ska vara.. bara chilla, äta och umgås med underbara människor.

På lördagen började jag kl 10.. så segt! Sen efter jobbet stack jag ner till Landön där en del av släkten väntade på mig. Fick presenter och åt en massa god mat! Fick ett stekjärn, grytlappar och en necessär med en massa smink i. Nice - ni vet jag gillar presenter (som jag brukar säga när min pojkvän får lön..) Heh.
Dock hann jag inte vara på Landön särskilt länge.. (ni vet jag berättade ju om min allergichock som jag fick för några dagarsen, right?). Det blossade upp igen men läkaren hade ju sagt att det var normalt att det återkom.. men det blev bara värre och värre.. så jag åkte in till akuten iaf. Kom hem därifrån kl 04 imorse (ZzZZZzzzzz). Allergin satte sig på andningen vilket kan vara väldigt farligt.. Så jag fick en kanyl i armen som jag satt med ett jävla bra tag. De sprutade in adrenalin och en massa andra grejer. Men till slut fick jag åka hem! Finally, liksom?

Idag är det inte heller bra.. skulle egentligen jobbat men det kunde jag ju inte. Har klåda över hela kroppen och det enda jag kan äta är glass. Jag duschade i jättekallt vatten nyss för att få bort klådan. Det var skönt.
Så nu blir det allergiutredning nästa vecka... hoppas de kommer på vad det är för allergi.. Läkarna trodde inte att det är penicillinen jag är allergisk mot i med att det återkom efter så mkt medicinering. Men vi får väl se. Huvudsaken är att jag får veta vad det är för något.
OMG ni skulle sett mina läppar igårkväll och imorse. Såg ut som OLINDA... värsta porr eller? HAHA.




Sen måste jag säga att jag är sjukt besviken på en vän till mig. What went wrong? Du vet vem du är... Betyder otroligt mycket för mig... men fan vad jag är arg på dig nu. Crap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0