Dagens bravader

Karneval
Dagen började med förfest i tivoliparken med klassen SP3A och sen drog vi vidare till polishuset där vi träffade alla övriga 3or i Ktown :) Sedan tågade vi genom stan, och ja.. det var väldigt roligt tyckte jag :):) Vi var 80-tals orienterare, men ingen förutom vi själva fattade det ;P Jävligt kasst tema om jag får säga det själv.

Efter att vi varit och gått runt i stan så gick jag och Carro och åt på pastavagnen, gott!

Securitas-incidenten
På hemvägen snackade jag med mamma... när hon kom hem efter att hon lämnat mig i stan så var det en massa securitasbilar utanför vårt hus. Larmet hade gått eftersom vi glömt ett fönster öppet... rörelsedetektorerna hade reagerat för att gardinen blåst upp ;P LOL

Tårtbak och studentfix
Ja, ni börjar det kännas att det är på riktigt! Men det är fortfarande sjukt overkligt... Jag=Student? No way ;P
Har bakat 4 tårtor nu sen jag kom hem, planterat blommor och nu ska vi snart sätta upp tälten :) Så myyyysigt ;D

Sommarjobb
Ja, jag har fått sommarjobb... verkligen i sista sekunden nu 2 dagar innan studenten. På Biltema blir det, börjar på måndag ;P 60 % så jobbar bara 3 dagar i veckan = PERFA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0