En liten update om vad som händer och har hänt.

Ja, jag hann jobba 3 dagar på mitt nya jobb innan jag blev för sjuk för att kunna gå dit. Jag är antagligen så sjuk att jag måste stanna hemma ett bra tag framöver. Vet ni hur misslyckad jag känner mig? Idag var den dag då jag skulle be min chef om ledighet så att jag och D kunde resa om 3 veckor. Denna resa är nu helt förstörd. Kan ju inte be om ledighet nu när jag måste vara hemma.

Jag vet att det inte är mitt fel att jag blivit sjuk. På något sätt känns det ändå som att detta är sånna saker som brukar hända mig. Det mesta går emot mig faktiskt.

Nu handlar inte detta om en vanlig förkylning utan om en stor infektion. Var hos läkaren idag och tog en massa prover. Jag har inte halsfluss som jag först trodde, utan det handlar om något värre. Antagligen ska jag in för att ta fler prover. Lite utav svaren får jag imorgon.

Fan.... varför måste allt vara så jobbigt? Denna resan har jag och D väntat jättelänge på nu... osså blir den inte av :'(
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0