Fredag

Ja, den där "helgen-känslan" infinner sig inte riktigt. Sitter bara här och tråkar.. spelar en massa onödiga demospel. Ingen vill komma och hälsa på nu heller när jag är sjuk. Åh sååååååååå tråkigt!!! :'(

På måndag kan jag förhoppningsvis jobba iaf :) Börjar redan känna mig liite bättre även om det är långt ifrån bra. Kan inte svälja så jag sitter här och spottar i ett glas. Nice?
Fan vad jag hatar att vara sjuk... ser ut som ett lik.. helt blek och ful. Går ner nästan 1 kg om dagen också. Kan ju för fasiken inte äta någonting. Igår åt jag en 5:e dels kebabrulle och typ 20 gram choklad. Det är näring som gör susen det.
Fast idasg har jag faktiskt ätit lite fil! Det var gott men det tog typ en timme att få ner det.


L O L

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en trevlig dag! :D Kika gärna in i min blogg & släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-06-13 @ 13:16:57
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0