Idioter.. ja, det finns det verkligen gott om.

Fick en kommentar.. "hatar du barn eller?".

Svar; Va? Vem fan har sagt att jag hatar barn?! Jag älskar barn! Herregud, det är väl därför jag blir förbannad när deras föräldrar inte kan ta hand om dem? Asså OMG haha!

Oh well. Denna dagen har varit slapp som tusan. Gick upp vid 12, åt frukost, kollade på "Fröken Sverige" och nu sitter jag här : ) Sånna slappedagar gillar jag! : )
Ska träffa Micca sen och det ska bli KUUUL : ) Hih. Kränga gissar jag? ;P

Ahja... nu blir det nog städa rummet... massa damm höhö.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Är Fröken Sverige bra? Har den på dvd men har faktiskt inte sett den än haha =)

2008-06-22 @ 16:30:30
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0