Ippa = Sjuk

När jag är sjuk så är jag inte riktigt mig själv.

1. Jag sover typ halva dygnen
2. Jag äter inte och när jag väl äter så äter jag typ massa onyttigt, som kebab och sånt. (Det ska jag btw göra snart, gött)
3. Överkonsumtion av glass (så jäkla skönt för halsen)

Näringsbristen har resulterat i utstickande revben vilket inte är särskilt snyggt. Som tur är så går man ju oftast upp det igen.

Nej nu ska jag ringa mamma och fråga var hon tar vägen med min kebabrulle.

BTW! På torsdag händer det en massa skoj. Ehm jag ska ju jobba från 10-14, men sen kl. 18 är det SATC the MOVIE som gäller! GAH! Längtar* Sen på kvällen är det förhoppningsvis midsommarfirande, om jag lyckas bli bättre...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vaddå, revbenen sticker väl alltid ut (lite iaf)? :P

2008-06-12 @ 22:33:31
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0