Pissed + sömnmaraton

Inatt sov jag 13 timmar... vaknade och sov 3 timmar till ;P Så har nyss stigit upp! : )
Ska hem till Dagge senare... kolla på fotboll och käka. Så det blir en lagom livad kväll igen.

För övrigt blir jag så jävla förbannad på vissa människor. Kan man inte ta hand om sig själv... ja då ska man jävlar inte skaffa barn heller! Har läst så många bloggar om unga människor som skaffar barn utan att ha tänkt först. Det är inga jävla leksaker hello..
Har ingenting emot unga som skaffar barn, så länge man tänkt igenom det noga och sedan kan ta hand om det. Antar att det inte är lätt... men när man väl ploppat ut en unge så är det väl hög tid att växa upp, eller?

Detta gäller givetvis inte bara unga människor, utan även mammor i alla åldrar. Finns dåliga föräldrar i alla åldersgrupper, men jag är helt övertygad att det förekommer oftare hos unga föräldrar som inte "lekt/festat" färdigt.

Neh, usch sånt gör mig såååå illamående!!!
Tummen upp till alla föräldrar som gör ALLT för sina barn och som inser verkligheten istället för att låtsas som att ingenting kommit ut ur deras hål.

När jag tänker på detta inser jag vilken jävla tur jag haft. Jag har två föräldrar som visserligen inte kommit överens alltid, men de har alltid låtit mig veta att jag är allt för dem och de har alltid gjort allt för mig.. oavsett liksom.
Visst, jag är inget kärleksbarn.. sanningen är att jag och min pojkvän varit tillsammans längre än vad de har varit.

Lite komiskt, om inte annat.

Kommentarer
Postat av: sesse

Inte direkt mödare, men tycker inte alls om att folk gör det, fö vill de absolut inte ha barn så kan de skydda sig ORDENTLIGT! & jag gjorde inte det men jag är också glad över att jag fick ett barn, skulle aldrig kunna tänka mig ett liv helt utan honom.. ett foster ja, som utvecklas till en levande människa.. efter v6 har de fått stubbar till armar &ben

2008-06-21 @ 23:36:31
URL: http://soulstone.blogg.se/
Postat av: Micca

Sant, sålänge man gör allt för sina barn så tkr jag det är ok. Det kommer tyvärr alltid finnas folk som inte borde få ha barn någonsin



see you later aligator

2008-06-22 @ 12:30:35
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: sesse

Tänkte bara slänga in en kommentar om detta.

Sanningen hos många är att dom tänker sig för jävligt noga.. men sen inser man inte att man kan få depprision också.. man tänker inte på att man själv kommer må dåligt känslomässigt.. Som jag, jag trodde jag skulle klara detta fint även om det var svårt.. men sen trodde jag inte att jag skulle få en deprisson på vägen också, det har man inte förberätt sig för.. Sen skulle jag få stöd från många vilket gjorde att jag trodde på mig själv mer, men sen svek dom mig. Jag försöker göra allt för mitt barn, allt jag kan.. Men för att ett barn ska må bra så måste också föräldern må bra också. Så ibland behöver vi föräldrar komma ut..

2008-07-06 @ 10:50:01
URL: http://soulstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0