Staun med älsk

Ja det blev en liten tripp till staan med D : ) Var och beställde tid på salongen så jag kan fixa naglarna. Imorgon kl 12 blir det.. skönt det ska bli att få de lite kortare. Tar dubbelt så lång tid att skriva blogginlägg när man har dem så långa ;P Mwahah ;P Sen köpte D en jättefin skjorta + en slips också. Stiligt :)! Krängde kakor på Subway gjorde vi också höhö :)


Nu är det snart SATC som gäller - längtar!!!

Veckoplanering
Måndag; SATC - the movie kl 21 med D & C : )
Tisdag; Fixa naglarna kl. 12
Onsdag; Jobba 10-19
Torsdag; Jobba 06-15
Fredag; Jobba 06-15, fest @ Kulltorp
Lördag; Jobba 10-16, fira min födelsedag på Landön
Söndag; Jobba 11-16

Jävla massa jobb nu framöver. Jobbar Onsdag-Måndag... sen är jag ledig på tisdagen. Jobbar sedan Onsdag-Fredag också. Så blir alltså 6 dagar i rad, ledig 1 dag, jobba 3 dagar igen.
Men sen sticker jag & D till Stockholm - så då blir det softa : )

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter som en trevlig vecka :D fixa naglarna hade jag gärna gjort också.

2008-06-23 @ 16:06:51
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0