Utmaningen

Utmaning - utsidan

Är du nöjd med din nuvarande vikt?
Nej, jag mår som bäst när jag väger under 60... och nu väger jag 67 :S

Om inte, skulle du vilja gå upp eller ned i vikt?
Ner.. både p.g.a. utseendet och hälsan.

När tycker du själv att du är snyggast, med eller utan smink?
Med, helt klart... ser så jävla mycket fräschare ut.

Hur många timmar om dagen spenderar du framför spegeln?
En timme totalt.. jag sminkar och gör vid mig väldigt snabbt ;P förstår mig inte på dem som kan spendera en halv dag framför spegeln

Anser du dig själv ha bra eller dåligt självförtroende? Motivera

Dåligt... hänt en del saker i mitt liv som gjort mig mer emotionell.. som fått mig att tro att jag inte riktigt duger till någonting. Väldigt få personer som jag litar på... jag litar inte ens på mig själv.. just för att jag tror att jag inte duger.
Vad gäller utseendet har jag alltid fått många komplimanger.. folk tycker nog att jag ser bra ut... tycker jag det? Nja, inte direkt... men det kunde varit värre!

Vilken del av din kropp tycker du är finast?

Magen, den har aldrig varit fet även om benen varit det.. allt mitt fett samlas runt höfterna, röven och benen.. men aldrig på magen. Fint det!

Vilken del av din kropp tror du andra tycker är finast?
Många gillar mina bröst och mina lår!






Utmaning - insidan

Vad anser du vara din bästa egenskap?
Att jag är väldigt ärlig, även när jag inte borde vara det. Folk irriterar sig på det... och jag får nästan all skit eftersom jag alltid säger vad jag tycker.

Vad tror du andra tycker är din bästa egenskap?
Har alltid fått höra att jag är väldigt omtänksam och mån om andra människor.

Vilken är din sämsta egenskap?
Kort stubin är väl bara förnamnet.

Finns det något du ångrar att du gjort/sagt?

Ohja... jag ångrar ungefär 2 år av mitt liv. 2 år av ren misär. Jag blev tillsammans med världens idiot och blev utnyttjad på ett fruktansvärt sätt. I 2 år led jag av en fruktansvärd ångest... en känsla som jag inte ens kan önska min värsta fiende.

Vad tycker du folk borde bli bättre på?
Att ta hand om varandra! Att aldrig ta varandra för givet! Man ska kämpa för sig själv... men kämpa ännu mer för sina vänner och nära & kära.

Finns det något du tycker att DU borde bli bättre på?
Massor... jag borde tolerera misstag från andra människor.

Tror du på karma?
Nej... livet och allt vad det innebär är en enda stor slump.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0