Var tvungen..

Fem bästa:
  1. Bästa dagen: 22 Oktober 2005! 
  2. Bästa köpet: MIna svarta skinnstövlar som jag tyvärr nyss slängt... jag älskade verkligen dem!
  3. Bästa känslan: Kärlek!!!
  4. Bästa godiset: Hmmm... jag gillar lakris!
  5. Bästa färgen: Jag kör på svart!

Fyra val:
  1. Godis eller chips? Godis, gillar inte chips..
  2. Ensam eller sällskap? Sällskap
  3. Film eller TV? Film!!!
  4. Morgon eller kväll? Kvällen ;)


Tre saker som jag önskar mig av jultomten:

  1. En ny kropp tack!
  2. En Gordonsetter
  3. En resa


Två saker jag inte klarar mig utan:

  1. Min pojkvän
  2. Vännerna!


En sak som jag aldrig skulle göra:

  1. Bli tillsammans med en kompis ex eller något liknande. Det är sjukt snuskigt.



Haft sex: Ja


Man:
Kvinna: X

Straight:
Bi: X
Gay:


Fler än 10 partners: X
Under 10 partners:
Fler än 30:
Fler än 50:

Oralsex: X
Analsex: X
Trekant:
Gruppsex:

2 partners under samma dag:
3 partners under samma dag:
4 partners under samma dag:
5 partners under samma dag:

Smittat ngn med en könssjukdom:
Haft en könssjukdom: X
Klamydia:
Herpes:
Gonorré:
Syfilis:
Kondylom:

Ljugit för att få sex:
Betalt för sex:
Fått betalt för sex:

Haft sex med ngn av samma kön: X
Haft sex med ngn släkting: Eh... nej?

Använt sexleksaker: X
Äger sexleksaker: X
Handklovat/bundit ngn:
Blivit handklovad/bunden:

Haft sex på offentlig plats: X
I din partners föräldrars säng: X
I dina föräldrars säng: X
I ett flygplan:
På ett tåg:
I bilen: X
I bilen när du själv körde:
I en hiss:
I ett omklädningsrum:

Medan du var drogpåverkad: Räknas alkohol?
I en pool/sjö/hav: X
På en biograf:
På ett hustak:
På jobbet:
På chefens skrivbord:
I ett konferensrum:
På krogen:

Spelat rollspel: 
Gjort ngn med barn/varit gravid: X
Varit otrogen: X
Varit otrogen och blivit påkommen:
Hur lång penis/vilken kupstorlek har du: En stor C eller liten D


Hah... nu kommer jag få massa elaka kommentarer om att jag är en cp idiot som gör sånna här listor. Men... jag har ju alltid varit väldigt öppen med sexualitet och andra privata saker... så why not? Jag är inte rädd för att säga sånna saker. Och jag skäms inte för sånna saker som andra kanske skulle skämts över... utan jag ser det mer som erfarenheter... och alla erfarenheter är bra i åtminstone 1 avseende. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0