ÅÅÅH!!!!

Te har blivit mitt nya beroende nu när jag inte får äta något onyttigt (fram tills studenten och kanske med undantag för påsken). Men te är ju inte fy skam det heller, inte lika gott som godis dock.

Tror ni det har gett resultat? Jajemensan :) Det har det faktiskt - kanske inte lika mycket som jag skulle vilja buuut still.

Min blogg är btw väldigt ojämn. Ena dagen är det runt 200 - men som igår hade jag bara 9 (9!!) besökare. What's wrong? Är den SÅ tråkig? Jag vet att den kanske inte är så jätterolig men jag hoppas på ett rejält uppsving SNART!

KÖÖSS

Kommentarer
Postat av: Micca

VI VILL SE KOOORT haha

2008-03-07 @ 14:06:46
URL: http://livetirosa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0