Clinique

Clinique är mitt absolut favoritmärke när det gäller smink och hudvård. Det finns absolut inget bättre, inte vad jag har testat iaf.

Jag använder Clinque's Bronze Powder (Sunkissed)

image35
Helt underbar produkt - det bästa jag någonsin provat, och jag har provat en hel del :)
Jag skulle inte överleva utan det en sekund. Ett litet minus för att det är så dyrt, ca 349 :- (På Åhléns iaf), men det är verkligen värt det! Testa! NU!

Deras tre-stegs hudvård är också grymt bra (men väldigt dyr den också). Man känner sig jättefräsch efteråt. just nu använder jag lite mer budgetalternativ eftersom jag redan har ganska bra hy, men när jag är äldre (och rikare) ska jag definitivt börja använda den igen. Kärlek.

image36


Så alla tjejer som aldrig testat Cliniques produkter, gör det nu! Ni kommer inte bli besvikna.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aha du tränar lydnad, trodde du med va på agility. Ja man kan ju inte hålla koll på alla hehe. Vad har du för hundar?!

2008-03-13 @ 19:37:52
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: ***Ippa***

Sofie: Ja, jag går på lydnad, men ska nog börja på agility sen som sagt :) Hehe nej det är inte lätt att hålla reda på alla :D Jag har en slovensky kopovhane på 4 år och en Korthårig Vorsteh på 9 månader, hane det också.

2008-03-14 @ 09:37:22
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0