Fy fan...

Idag har jag och tjejerna varit på en sk. tanitamätning (man ställer sig på en våg som visar hur mycket fett man har i kilo och procent, samt hur mycket vatten och fettfri massa man har i sin kropp)
Jag hade alltså gått upp 2 kilo i fett.

All this shit for nothing???
Jag förstår inte vad jag gjort för fel... jag har knappt ätit något onyttigt alls, förutom på helgen någon gång, men vem gör inte det liksom? Annars har jag ändrat mina kostvanor helt och hållet till det positiva och jag har tränat minst 5 gånger i veckan.
Innan projektarbetet åt jag godis nästan varje dag och drack alkohol mycket oftare. Jag tränade bara 2-3 gånger i veckan.

Är det någon vettig själ som kan svara på varför det har blivit såhär?
För det finns inte ord för hur dåligt jag mår.

Så nu måste jag alltså gå ner i vikt, minst 2 kilo - helt ända ner till min idealvikt (58 kilo).
Så nu ska ni få följa min viktnedgång här i bloggen - dels för att jag inte kan fuska då, dels för att det är mer peppande och lite mer press på mig.


Usch, jag äcklas av mig själv.
Tror ni jag känner mig sexig eller?
Vem fan vill ha sex med en flodhäst liksom?

Nej, nu blir det fan rökning och godis varje dag - det är tydligen bättre än att vara sund.


Kommentarer
Postat av: Sofia

He he, vi kör tillsammans? Min idealvikt är med 58 aka vikten vid min student... :P
Men rökning det går ju fet bort!!!!
Jag vill också mäta mitt fett, var gör man det?

2008-03-19 @ 19:27:53
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se
Postat av: Annanas

TRAMS! Du är ju smal!

2008-03-19 @ 20:08:01
URL: http://annastrindberg.webblogg.se
Postat av: ***Ippa***

Sofia: Yeaaaah :) we do that. Man kan göra det på ett företag som heter Vital. (lite reklam här).

Annanas: Kvinnor ska ha mellan 20-30 % fett. Jag har 33 %. Räkna själv.

2008-03-20 @ 09:38:21
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0