Godmorgon!

Vaknade redan 9 idag - vad har hänt med mig? Jag som brukar kunna sova hur länge som helst, men inte idag. Det var ju iofs ganska bra för jag har en del att göra känner jag. Idag har jag skickat lite jobbansökningar och städat mitt rum. Ska antagligen springa sen om jag orkar och sen ska jag till Ö&B med mamma för att köpa lite grejer till vovvarna - leksaker och shit. Behövs när man har en bebis i huset (och en som tror han är bebis). Sen ska jag nog vara med Daggelito en liten sväng också. Kärlek såhär på en söndag behövs. Örk, hata söndagar. Skulle nog behöva plugga lite religion också, sjukt kass på hinduism och buddhism.

Snart är det i alla fall över, kan inte fatta att jag inte ska plugga sen på en hel sommar. Härligt eller vaad? :D

image21

Gaston saknar sin Nellie :(

Kommentarer
Postat av: maria

Fina hundar :)

2008-03-09 @ 16:09:09
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: ***Ippa***

Maria: Jaaa, snuttiga :D

2008-03-11 @ 15:59:19
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0