Idioter finns det gott om!

Det var någon som kommenterade mitt förra inlägg;
"Fan vad ful du är, inte undra på att du inte lägger in bilder på dig själv så ofta"
Svar: Om jag nu är så ful och dum i huvudet - varför läser du då min blogg? Och jag gillar inte att ta bilder på mig själv, that's it. Jag kanske inte tycker att jag är så jävla snygg men många andra gör det och jag får ofta komplimanger för mitt utseende, så jag vet att jag inte är ful i alla fall.

Jag har inte världens bästa självförtroende, men ibland tänker jag så;
Va fan gnäller jag för egentligen? Jag har en fin figur med kvinnliga former, är inte tjock, har platt mage och fina runda bröst och allt är i rätt proportion (förutom brösten men det är ju bara kvinnligt). Min höfter är varken för smala eller för breda, min rumpa är i perfekt storlek och min kille tycker jag är sexig. Vad fan gnäller jag för?

OMG, I look fabolous.


Kommentarer
Postat av: Schultzberg

Härligt med bra självfortroende!

2008-03-01 @ 16:03:39
URL: http://beperfekt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0