Irriterad och besviken!

Alla som känner mig vet att jag är mån om mitt utseende - äter inte allt föt onyttigt och tränar mycket. Dessutom har jag+2 kompisar ett projektarbete som går ut på att vi ska försöka förbättra vår hälsa.

Trots detta väger jag nu mer än någonsin och jag kommer inte i min balklänning längre (!) Jag tycker inte att jag behöver gå ner i vikt, men nu blir jag så illa tvungen. Måste ju för fasen komma i min klänning.

Usch och fy. Det är orättvist det här med genetiken.

image19


Kommentarer
Postat av: Lou

Finns det några vårkänslor hos dig? Ha en superbra dag! :D

2008-03-04 @ 15:34:02
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Micca

Stackars ippa :(
Men du är fin iallafall :) Och het bild me för den delen hihi

2008-03-04 @ 17:28:52
URL: http://livetirosa.webblogg.se
Postat av: Sofia

GI? Funkar om man vill gå ner snabbt och verkligen håller sig till reglerna. Men när man "slutar" får man va flitig, annars går man upp igen. (Been there, done that)...

2008-03-05 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0