Kan inte låta bli

Nej, jag kan faktiskt inte låta bli att beundra honom - Jonas Erik Altberg A.K.A Basshunter.
Jag vet att "Boten Anna" är en sommarplåga, och en kass låt utan tvekan, MEN hur mycket påminner den inte om den underbara sommaren? Och "Now you're gone" är faktiskt riktigt, riktigt bra.

Visste ni förresten...

- att "Now you're gone" toppat Englands listor i 5 veckor i rad (Det är bara Abbas "Dancing Queen" som toppat listorna längre av alla svenska låtar)
- att jag satt brevid Basshunter i Göteborg för 2 årsedan och att han där uppträdde med sin "DotA" (och hans tjejkompis sa att jag hade fina bröst, hon va full.. men ändå)
- att han har Tourettes syndrom och att han aldrig haft det lätt i skolan och kommer sedan från ingenstans - gör en låt på skoj, och blir stormkänd och stormrik.

All heder åt Altberg!


image88

Kommentarer
Postat av: Sofia

Okok! Ja det tycker jag verkligen! Steg 1 på på torsdagar kl 19. Ska vi köra nästa för ikväll ska jag jubba? Glad påsk bw! Ses vi på lördag eller är du hos Jörgen då?

2008-03-20 @ 11:49:10
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0