Måndag igen....

Usch och fy för denna dag, det säger jag bara. Sjukt lång och tråkig.
Fast det var kul med boxercise på gympan idag, hähä :) Skulle egentligen tränat styrka idag men jag orkade inte för jag var sjukt seg när jag kom hem, men nu har jag redan rört på mig idag så det behövs ju inte :)
Var ute med mina doggs nyss och postade en massa brev (jobbansökningar), har sökt sjukt många nu, hoppas jag får något av dem!

Idag ska jag plugga religion och sen kolla på Anna Pihl klockan 20 :) Tummen upp för den serien. Blä att jag missade förra gången.

Topplista, serier (ojojoj, vad svårt)

1. Sex and the city
2. LOST
3. Prison Break
4. The O.C.
5. Cityakuten
6. Scrubs
7. Vänner

Sen kom jag inte på fler som jag tycker om, HAHA.. jag gillar serier med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: Micca

i love you ippa

2008-03-10 @ 19:29:53
URL: http://livetirosa.webblogg.se
Postat av: ***Ippa***

I love you toooo SMICAN :)

2008-03-11 @ 15:58:47
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0