Ny telefon :)

Ja, nu har jag ny telefon igen. Jag byter telefon som andra byter trosor tyyp. Vet inte vad jag gör med dem, men på ngåto sätt så går dem alltid isönder. Skitjobbigt. Denna ska fan hålla, ska vara jävligt rädd om den nu!

Det är en W580i och jag valde en grå istället för rosa. Ni som känner mig vet att jag inte är speciellt "rosa" av mig höhö :) Den är skitsnygg iallafall och har en massa hightech funktioner :) Det finns musikigenkänning på den (tydligen), så man sätter den intill en hötalare så letar den upp vilken låt det är. Jag läste iaf på internet att den har det men jag har inte hittat själva funktionen i telefonen än. Får leta vidare sen.

Den har även en funktion som heter "träning" (som passar mig utmärkt!). Finns inbyggd stegräknare och en annan funktion som heter "löpning" - den mäter kalorier och distans och sånt. Fräckt. Fast jag vet ju iofs inte hur bra det stämmer, men men :)

image32

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den va ju sjukt najs :)Hur mkt pröjsade du för den? Min är fan fyra år gammal!!! Men jag ska nog vänta och köpa en Iphone i USA, kostar bara 2000 SEK där (5000 här...)!

2008-03-12 @ 15:48:16
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se
Postat av: Micca

O sexig!
våra liknar ju lite trotts allt haha :D vi måste!
köss

2008-03-12 @ 16:01:38
Postat av: ***Ippa***

Sofia: Jag vet inte vad jag betalade, jag "fick" den när jag tecknade nytt abonnemang.

Micca: Ja, klart vi måste iaf ha med slide om den andra har slide ;) HAHA

2008-03-13 @ 14:07:44
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0