Söndag

Helt otroligt vad dessa söndagar kan vara tråkiga. SUCK!
Hittills idag har jag bara hunnit äta frukost och springa 6 kilometer med min vovsing Gaston. Det var skönt att springa men det tyckte nog inte Gaston för han la sig ner efter typ 2 km ;P LATMASK!
Snart kommer min pappa+hans fjälla hit så ska vi planera inför min student. Det kommer nog komma en hel del folk. KUL!
Efter att de har gått så ska jag plugga en massa psykologi. USCH OCH BLÄÄÄÄÄÄÄ!

BTW. Är det någon som vet hur man kan göra texten större i inläggen? Sjukt störigt att den är så liiten..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo! Och kallt. Pojkvän har jag ingen. De flesta vänner är utomlands. Familjen klarar jag mig nog utan!

2008-03-02 @ 14:27:27
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0