Uppe i ottan

Jag ställde klockan på 07 (!) för att jag skulle kunna gå upp klockan 8, men vad händer? Jo jag somnar om och vaknar istället klockan 8 (tänk om jag hade vaknat vid 12!!!). Jag börjar inte förrän 11.20 men jag måste plugga lite religion nu på morgonen innan provet. Usch vad nervös jag är. Jag kunde inte ha pluggat mindre alltså... men men, vad gör det om hundra år?

Efter prov och alla andra obehagliga upplevelser denna fredag så ska jag hem och gör vid i mitt rum lite (bombnedslag!!!) och sen ska jag nog simma lite tror jag. Har ju hoppat över träningen nu 2 dagar i rad p.g.a tidsbrist... blää. Sen ikväll är det ju dagens höjdpunkt - utgång med girlsen :) Härligt!!!

Nej nu blir det råplugg utan dess like.

KÖSS! <3




BTW - Micca, Känner du igen dig? Jag hittade nyss en massa bilder från den kvällen, HAHA det var SJUKT! :D


Kommentarer
Postat av: Micca

Taacck :)
hahah fifan, den kvällen va sjuk sjuk sjuk!
Men rolig :D
Vi får göra en repris på den dära ;)
LOVE

2008-03-14 @ 10:05:54
Postat av: ***Ippa***

Micca: Det var tider det! :D

2008-03-16 @ 18:34:14
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0