11 dagar kvar!

Ja, herrejisses. Var tar tiden vägen?? Jag har aldrig längtat efter något såhär mycket och jag kommer gråta av glädje den dagen jag går upp klockan 5 på morgonen och sätter på mig studentmössan. Ja... herregud vad jag längtar!

Helgens bravader;

Fredag: Var hos tandläkaren (inga håååååååål!) sen kom Caroline till mig vid typ 7 och Louise kom också och hälsade på en liten stund. Karin var också där eftersom hon är på praktik här i Skåne och därför sover hon hemma hos oss. Sen drog vi till grand efter lite groggar och vin och det var kul som fasiken faktiskt! Lagom påverkad och allt, en perfekt fylla helt enkelt! Sen gick vi till 3:3 (Beach/Pride) och blev nedsprutade av vattenpistoler (ja, fy fan vad kallt det var..). Där var också kul, mer folk än väntat. Vi drog sedan hemåt och hämtade Karin igen och drog till grand. Jag blev ditskjutsad i en kundvagn av Ola (nej, inte för att jag var full.. utan för att jag ville det). Sedan där inne blev vi av med Carro ett tag men vi dansade röven av oss och det var jävligt kul måste jag säga. En toppenkväll helt enkelt! Åt pasta gjorde vi också halv 4 på morgonen, det var gott!

Lördag: Städning as usual, men det gick lätt eftersom där inte var något annat folk dvs där var inte så många flaskor och skit att plocka undan. Sedan stack jag hem till mamma för att byta om och göra vid mig och sen var det dags för nästa fest direkt igen. Jag, Karin, Carro och Dagge stack hem till Max och tittade på Eurovision 08 (gick inge vidare nej..), men jag var chaffis så jag tog det lugnt... sen stack vi in till stan vid 00.30 typ. De andra stack ut men jag och Dagge gick hem och slocknade (SKÖNT!). Så jag slapp iaf bakfyllan idag! Mwahaha. Sen har man ju hört historier om den kvällen som man egentligen inte hade velat missa ;D Ahja, jag kan tänka mig hur roligt det måste varit!

Söndag: Gick hem till Österäng med Carro... sen ska vi snart till min moster där vi ska fira Mors dag! GRATTIS MAMMA! <3 Sen blir det att ta det lugnt ikväll.

En toppenhelg har det verkligen varit : ) I love it!

SKATTJAKT PÅ ONSDAG!!! WEHU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0