@ Blodgivarcentralen

Om en timme ska jag göra mitt första besök på blodgivarcentralen. Wish me luck ;)
Ska nog gå bra, since jag aldrig har varit rädd för nålar.. så sprutor, blodprov och sånt har aldrig varit någon big deal för mig. Vissa dör ju bara de tänker på det ;P Förmodligen skulle jag inte vara rädd om jag skulle få för mig att tatuera mig... fast det lär ju göra mycket ondare, men men. Piercing-nålar gillar jag inte dock. Skulle nog aldrig göra om det faktiskt... fast jag vill ju? Neh.. ryser bara ja tänker på det.

Idag blir det för övrigt plugg och kanske träning.. och sen ska jag ju träffa min älskling också :)<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fick jobbet :) Önskar dig all lycka på fredag :)
Btw är du inte piercad i öronen?? Tänker lite på studentpresent och så nämligen... :P

2008-05-06 @ 14:18:24
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0