Fredagskvällen

Började hos mig med grillning tillsammans med Caroline, Louise, pappa och Eva. Det var trevlans. Sedan lämnade pappa och Eva oss för att vi skulle få "bli fulla ifred" som han så sött uttryckte det ;P Sen kom det två till från Hässleholm och joinade oss. Vid halv tolv sprang vi i full fart till grand så vi fick komma in gratis haha ;) Det var skoj på grand, men jag fick hela tiden massa blickar p.g.a min klänning som drog till sig en del uppmärksamhet hehe ;) Men va fan, har man något så ska man väl visa det eller? :P Neh, ärligt talat tror jag inte den klänningen är gjord för sånna som jag ;P höhö.

Drog hem sen vid 3-tiden. Väldit kul var det i alla fall :) Normalt full, inte så jäkla packad som det lätt kan bli :P

Vaknade imorse vid 10 av att Carro ringde och frågade ifall hon fick komma in. Jag var helt förvirrad och fattade ingenting, men hon hade varit och tränat vid 8 så kom hon tillbaka till mig sen :) Sen åt vi frukost och städade. Ska snart bli hämtad av Patrik så jag kan komma hem till min dator och skriva ARBETE. Dessa jävla arbeten asså...

Ska göra klart filosofiarbetet idag så jag kan koncentrera mig på historia-arbetet som ska vara färdigt på onsdag :S Jobbigt kommer det bli... men men ;P

20 årsfest ikväll hos en vän till Dagge. Blir nog en nykter kväll, känner inte särskilt mycket för att dricka. If you know what I mean ;)

Köss!
Ps! Bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0