Härliga sommar

Någon mer än jag som blir en helt ny människa på sommaren? Mmm, jag älskar det! Man blir mycket gladare av värmen och solen :) I like it!

Igår badade vi i råbelövssjön och grillade på kvällen :) Hur mysigt som helst :) Riktigt varmt i vattnet också! :D
Sen var vi inne i stan och gick där i tunna kläder och snackade med en massa folk. Nice!
Idag har jag suttit ute och solat en liten stund, men hinner ju itne göra det så mycket idag för jag måste plugga :(

Biologiinlämning imorgon+att jag ska hålla i idrotten
Samhällesinlämning på onsdag

Maj GAAD ;)

Veckoplanering
Måndag: Skola 08-16, biologiinlämning+redovisning, jag hålla i friidrottslektion, plugga samhälle
Tisdag: Skola 08-14, samhällesplugg
Onsdag: LEDIG, samhällesinlämning, plugg
Torsdag: Skola 10-15, religionsdag
Fredag: Skola 08-12, Klippning kl.15
Lördag: Plugg
Söndag: Plugg

Så en ganska tråkig vecka som jag har framför mig. Men jag kan ändå inte vara annat än glad :) 4 veckor kvar nu! :D

Som ni ser så har jag inte träning med på min lista.. beror på att jag skadat knäet igen.. kan knappt stödja på det. Gör så jävla ont, och jag vet inte hur jag ska göra när jag ska hålla i min idrottslektion imorgon. Hur fan visar man hur häcklöpning ska gå till när jag inte ens kan gå på benet? Aja, det får gå ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0