Ja nu är saker lite upp och ner.

Ja, igår var en ganska bra dag. Började med att gå i stan med mamsen. Köpte ett par skor, som jag redan nämnt. Provtränade sedan och det gick bra tror jag. Fast jag hade sämst kondition där, men ahja ;P Får se hur allt blir med det.

Sen stack jag hem till Micca och det var trevligt :) Hiiihiii ;P;)

Idag ska jag göra en jävla massa på mitt psykologiarbete som ska vara inlämnat på måndag (hjälp....!) och sen ska jag försöka träna också, antingen styrketräning eller lite löpning. Får se vad jag hinner :) Ska kanske upp till stan och lägga upp min balklänning också.. usch vad mycket allt blev nu.

För övrigt så saknar jag min snuff! Kom heeem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0