Jajamensan!

Idag är det bara historiaplugg som gäller.. så tråkigt! Har kommit en bit på vägen nu iaf, men det är nog inget MVG-arbete direkt... inte VG heller för den delen ;P Men men, så länge man gör så gott man kan så!
Ska träffa D senare ikväll... ska hämta min ring också innan kl 18 för den är färdig nu nämligen :) Åh, jag älskar den verkligen!

I ringen står det:
Filippa 5/6 2008

I love it! :)

Ledig idag, passar hundarna... hoppas på att bli färdig med arbetet snart så man kan göra något annat. Sova kanske? Ja, är det något jag är bra på så är det att sova. Sov till 10.30 idag, gick upp och åt frukost och sov en timme till sen. SKÖNT!

Imorgon är jag också ledig, passa hundarna då också.. sen göra en jävla opponering.. så tråkígt, men men ;P FIA HÅRET ska jag ju också göra :):)


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du får en bra dag :)

2008-05-20 @ 15:19:08
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0