Nästan färdigt!

Ja, nu har jag träffat mina päron och deras respektive planerat ALLT inför studenten. Kommet bli SÅ bra. Det enda som kan gå fel är vädret.. men får hoppas på det bäst :) Det kommer nog bli jättebra alltihopa :) Så skönt när man väl sprungit ut :)

Sen ska jag och Carro åka ferrari. Två sexiga brudar i en fett sexig bil. Hur nice är inte det? ;)

Nej nu ska jag skriva klart det sista på mitt psykologiarbete. Ehh.. eller försöka iaf :) Sen är det avklarat. Bara 6 saker kvar nu sen är det studden som gäller! :D

Veckoplanering
Måndag: Skolan 8.00-16.00, lämna in psykologiarbete, plugga spanska och religion all the night long
Tisdag: Min älskling kommer hem! (Leka med honom), Skola 08.00-14.00, Lämna blod 14.30
Onsdag: LEDIG, plugga, träning med Gaston 18.00
Torsdag: Plugga spanska så in i helvete....
Fredag: Spanskaprov + religioninlämning :S, Anställningsintervju 16.00
Lördag: Sovmorgon!!, Plugga
Söndag: Plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0