Nervöst.. oroligt...

Vad händer med mig efter studenten? Efter den 5:e Juni är framtiden oviss för mig vilket är väldigt nervöst för min del..

Ska jag jobba eller plugga?
Ska jag flytta hemifrån eller bo hemma?
Bo själv eller bli sambo?

Ja, vad i helsikes ska jag göra?

Vad jag helst vill? Hmm.. jag vill nog plugga direkt så jag blir färdig (om jag kommer in så SKA jag göra det).. kanske bo hemma ett år till sen flytta till en egen lägenhet.. bo själv i ett år kanske eller mer. För sen vill jag ju bo med D : ) Det hade ju varit det optimala... inte lätt att få ihop eknomiskt så länge jag går gymnasiet dock.. men nu är ju snart det problemet ur världen :)

Jag antar att det löser sig.. men just nu irriterar det mig att jag inte vet vad jag ska göra till hösten... :( Bluäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0