Så himla kär

Ja, gud... jag är verkligen sjukt kär. Jag som trodde att jag inte kunde vara det, och nu 2,5 år senare är jag fortfarande lika kär som jag var i början, och jag lovar er.. finns inget bättre!
För det finns inget bättre än honom :)

Älskling, jag älskar dig så himla mycket och jag hoppas det kommer vara du och jag för alltid, och om inte så har jag i alla fall haft de bästa åren i mitt liv hittills. När du kom in i mitt liv förändrades allt. Inget mer våld och trams utan bara en massa kärlek. Visst vill vi strypa varandra ibland och visst ber vi varandra dra åt helvete emellanåt, men ingen av oss tror på ett förhållande utan bråk eftersom det är just dem man älskar som man blir som argast på. Jag längtar efter sommaren som blir vår tredje sommar tillsammans. Vi har ju våra planer och när de blir till verklighet kan absolut ingen vara lyckligare än jag :) Jag älskar dig mer än vad ord kan förklara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0