Sååååå trött!

Vaknade tidigt idag och föjde med D till stationen, pussade på honom lite innan han skulle åka och sen sa vi adjö. Sorgligt, töhö ;P ;) Sen gick jag i stan och tittade lite, köpte ett par SKOR på Din sko till studenten.. har ju redan ett par men behöver ett par att byta med när jag får skoskav av de andra som jag förmodligen kommer få heh ;P sen när jag kom hem så fixade jag med inbjudningskorten. Blev JÄTTEFINA! :D Blev jätteglad när jag såg dem :)

Nu har vår lilla hund kostat mer än vad någon hund vi haft innan någonsin kostat. Igår åt han upp en fjärrkontroll och en toaborste... tidigare har han ätit upp 2 miniräknare och ett x antal pennor. Nu idag åt han upp ett par foppatofflor och 1 par joggingskor (1700 :-). Tidigare har han ätit upp enn halv skinnväst (2500:-) och en jacka.
Ja... min hund är helt enkelt hopplöst. Jag är dock tacksam över att det inte var min dator eller mobil han käkade upp :S

Ikväll ska jag hem till Micca och Lion :) Ska bli skoj, alltid skoj att träffa dem ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0