Åh, fuck vad trög jag är ibland.

Tittade fel på schemat och insåg att vi inte alls var lediga i förmiddags. Sen glömde jag få en lapp påskriven idag efter seminariet. Jag tror iaf att jag blev godkänd och det känns bra : )
Blev ingen P-stav idag eftersom dem jävlarna var slut på apoteket när jag kom för att hämta ut det... nej jag vet... inte smart att hämta ut den samma dag nej... men nu blir det den 24:e istället.. Gah, orkar inte med de här jävla pillerna längre!

Nej nu ska jag ta och maila alla lärare för att få detta att gå ihop.
Annars har jag skitont i båhålorna.. och nu ska jag snart gå och lägga mig.

Pusspuss
//Ippa

Går btw fortfarande inte att lägga upp bilder. Suck.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan väl stryka några av kraven då, men en liknande ska väl finnas nånstans i Oslo haha

2008-11-04 @ 20:19:50
URL: http://carronorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0