En liten update om... fredagens bravader

Fredag
I fredags var jag ledig så jag spenderade dagen tillsammans med Micca. Sen på kvällen var det fest som gällde. Förfesten var @ Miccas place. Först var det bara jag, Micca och Selda men sen kom det en massa grabbar och det var trevligt : ) Vissa fick ju till det... ; ) Sen drog vi ut till grand och det var också skoj men jag blev förvirrad och helt plötsligt var jag på Hessle med en massa old friends. Har ingen aning om hur jag hamnade där men så är det... ;P

Här får ni i alla fall lite trevliga pics från förfesten.





Sött va? ; )

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh, the new dress :)

2008-11-16 @ 20:00:03
URL: http://carronorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0