Ganska intressant ändå

FÖRHÅLLANDE:
1.Är du singel nu?
  Nej
2.Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul?  Vad tror ni?
3.Är du redo & satsa på ett förhållande nu?  Jag satsar redan stort!
4.När hade du sex senast?  För ungefär en vecka sen
5.Har du en kk?   Nej?
6.Har du kört oskyddat nån gång?  Jo det har väl hänt...
7.Har du playat någon nångång? Ohja, och kul var det
8.Har du dumpat någon & sedan ångrat dig? Nej, aldrig
9.Har du någon kille/tjej på g nu?  Höhö, ja
10.Haft sex på fyllan? - Jodå
11.Sagt jag älskar dig till någon & verkligen menat det?  Ja
12.Sparat något från ett gammalt förhållande? -  Ja, kanske något kort eller så...
13.Somnat gråtande p.g.a kärleken? -  Hur många gånger som helst
14.Varit på en blind date? Nepp
15.Varit otrogen? Ja, men jag var väldigt ung då, visste inte bättre.



Tummen upp för fast förhållande

KOMPISAR:

1.Har du nån bästa vän?  Många flera bästa vänner : )
2.Är du ofta med dina vänner?  Ja, men skulle vilja vara oftare
3.Vad brukar ni hitta på? Snacka, festa, kolla film och umgås
4.Bästa minnet med en vän?  Haha, finns så jävla många : )
5.Säg namnen på nåra riktigt bra vänner?  Micca, Caroline, Louise, Mim, Maya
6.Har du hatat din bästa vän?  Nej
7.Har du alltid kul med dina vänner?: Absolut



Vännerna är det bästa!

SISTA SOM
1.Som du fick en puss av?  Dagge
2.Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? - Dagge
.Du delade ett riktigt skratt med? -  Dagge
4.Du gick på bio med? - Dagge
5.Du höll i handen? Dagge
6.Du gick på stan med? Dagge
8.Du ringde? Mamma
9.Skickade ett sms till dig? Sandra
10.Du kramade? Dagge



Jag delar allt med honom, inte konstigt att han dominerade den lilla listan ovan.

ÖVRIGT :
1.Har du nånsin smygit ut utan lov?  Jodå, back in the old days!
2.Brukar du tjuvkika in i andras förster? Öh? Nej?
3.Längtar du till sommarn igen?  JAAA, älska sommaren!!!
4.När du tittar dig i spegeln, vad säger du då?  Herregud... usch ja det var så jag såg ut...
5.Hur svara du i telefon? Hallå eller Hej det är Filippa
6.Vill du ha barn? Ja of course
7.Har du gjort något olagligt?  Ja
8.Vill du så får du gärna berätta vad? Kört för fort, kört mot rött (av misstag), laddat ner musik (haha)
9.Har du några tatueringar/piercingar? Nej, eller jo en i örat
10.Bäddar du ofta sängen? Nästan varje dag
11.Hatar du någon riktigt mycket just nu? Åhja... kommer alltid hata honom
12.Vad gör dig rikigt glad?  Mina vänner, min familj
13.Går du i kyrkan? Nej
 15. Gillar du att sjunga?: Jag älskar att sjunga
15.Hur mår du idag?  Sådär...

16.Vilken klass går du i?  SSK HK08B1 (kom ihåg det om ni kan)



Såhär kul har jag med min nya klass, SSK HK08B1


Kommentarer
Postat av: Micca

jasså får man va där nere o grejja om man går i samma klass som dig :O

2008-11-24 @ 22:39:19
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0