Gårdagen

Hej!

Tänkte berätta om gårdagens bravader. Louise kom till mig vid 6-tiden. Vi hade då inte bestämt oss om vi skulle gå ut, men så blev det. Vi gjorde vid oss och sen började vi korka upp... en massa. Cosmopolitan, turkisk peppar-shots, jordgubbsdrinkar och vin förtärdes under kvällens gång. Inte konstigt att man var... lite snurrig ;P

Väl inne på grand först så var det inte så mycket folk men sen kom dem, hela ligan. Hähä. Ja, det var skitkul, jag hade kuuuul : ) Sen vid typ 4 tiden så gick vi till Mcdonald's och käkade. Gott, haha. Bye bye viktminskning ;P haha.

Så imorse vaknade jag klockan halv 8 och tänkte - "VATTEN!". Så jävla uttorkad. Somnade om igen och vaknade när Louise skulle hem vid 9. Efter det somnade jag om igen och vaknade sen inte förrän klockan 12. Vid halv 1 gick jag upp och käkade "frukost" som bestod av snabbmakaroner och ketchup. Haha, usch.

Sen städade jag... och sen tränade... det gick bra. Jag har tränat 5 gånger och gått ner 2,5 kg. Ja, jag har riktigt lätt för att gå ner i vikt. Och jag gillar det : )

Ikväll blir en lugn kväll, tack och lov. Ska till Micca och kolla på film : )

BILDER KOMMER SEN!

Puss
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhja, ni verkade ha kul, haha. Avslöjad redan där på "hej" :P

2008-11-22 @ 22:19:25
URL: http://carronorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0