Hej igen! : )

Hemma från gymet! Kändes dock sämre idag än de andra gångerna... kanske kan bero på att jag ätit lite dåligt idag. Sånt händer. Men jag körde i alla fall stepmaskin samt armar och sen 10 minuter på löpband. Lagom faktiskt. Gäller att börja försiktigt så att man inte tar ut sig för mycket... lätt hänt =/

Nu har jag nyss duschat, ätit och snackat med Micca i telefon.
Snart kommer min älsk och hämtar mig så ska vi åka hem till honom och mysa : ) Ska ligga och sova i hans armar hela natten och länge imorgon bitti. Mmm... det bästa som finns!



Kärlek

Kommentarer
Postat av: Micca

haha så ringer jag o stör ;P

Men jag vet fortfarande inte vilken fjortis d va som ringde. Skiter i, mest synd om dom ;P



Pussss

2008-11-18 @ 18:45:11
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0