Hej!

Sorry att jag inte har skrivit innan. Jag har haft fullt upp idag! Vaknade vid 11 sen stack jag till skolan och var där till 4. Sen jobbade jag från 16 till 19. Så då har man tjänat lite pengar också, inte alls fel : ) Efter skolan stack jag till min kära far och käkade pannkakor, gott! Har varit så sugen på det nu i typ 1 månad eller något. Kittlar dödsskönt i kistan, höhö ; )

Nu sitter jag här och ska fortsätta fixa med mina hemliga små julklappar : ) Inget slår mina julklappar. Kommer bli så fiiiina! 

Imorgon är jag egentligen ledig men eftersom man aldrig är riktigt ledig om man heter Filippa så ska vi träffas och göra grupparbete klockan 9. Suger hårt. Sen vid klockan 13 ska jag klippa mig och färga håret : ) HIHI, ska bli sköööönt!

Idag fick jag hem två böcker från Adlibris. Den ena är läkemedelsräkning.... fy fan säger jag bara. Den andra var en jättebra arbetsbok om anatomi och fysiologi : ) Rekommenderas till alla er sjuksköterske- och läkarstudenter! Verkligen!
Skitbra bok, kommer nog hjälpa mig en del inför tentan. Fast jag har redan riktat in mig på att jag inte kommer klara den. Så jävla mycket ju! Men omtentor finns ju, hehe ; ) Det viktigaste är trots allt att man klarar det någon gång...

Nej, back to business!
Puss
//Ippa



Ge mig värme och turkost vatten igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0