Helt lost i huvudet...

SÅ jävla trött och vill typ bara gå och sova.. Men nej för då var jag ju tvungen att se ett avsnitt av Outsiders och ett utav Sanningens ögonblick.

Outsiders handlade om människor som fått många barn. Det ena "fallet" utspelade sig i Degeberga som ligger utanför Kristianstad (och där bor jag, tihi*). Tanten hade fött 12 barn och tillsammans med barnbarn och barnbarnsbarn var de 100 stycken. Gosh. Sen handlade det om några som hade 10 barn... några liter mjölk i veckan (18 faktiskt...).

Jag kollade på ett avsnitt av Sanningens ögonblick då Linda Rosing var med. Haha, hon är skönt. Så kall på något vis ;P



Herregud. Om JAG har ryggproblem... vad har då hon?

Kommentarer
Postat av: Helena

haha

2008-11-21 @ 14:57:43
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0