Herrejisses

Johan Palm alltså... hur i helvete kunde han ens komma vidare på första audition? Visst, han är speciellt. Men ärligt... JAG sjunger bättre. Och då snackar vi att jag inte har så bra självförtroende alls... kanske verkar så i bloggen men så är inte fallet.

Och tjejen som blev helt hysterisk i teven. DET är underhållning på hög nivå. Stackars tjej när hon kollar på det som vuxen. Ack ack, flicka lilla. Vi skrattade tills vi låg på golvet här hemma. DET kallar jag KUL




Här har ni hans första audition. Alltså... det är ju bara pinsamt!

Kommentarer
Postat av: frida

hehe jag garvade också åt henne så jäkla pinsam

2008-11-28 @ 23:38:37
URL: http://friidaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0