Implanon

Oh yes, för det heter den lilla saken jag går runt med i armen nu : )
Hur var det nu då? Vid halv nio gick jag och D dit, snackade med barnmorskan och fick bedövningskräm (Emla). Sen stack vi och åt frukost på fantasi (frukostbuffé, mums) och kollade i affärer. Jag har för övrigt köpt mina första julklappar : ) Hehe. Vid halv 11 gick vi dit och då skulle hon sätta in den. Det gjorde inte alls ont... eller jo, asså det kändes ju. Men det var inte så att man brydde sig direkt : ) NU gör det ganska ont dock. Den bultar där under förbandet. Jag antar att det är tur att man har en hög smärtgräns! : )

Oh well nu är jag hemma i alla fall. Ska inte träna idag... tror inte att det är en särskilt bra idé. Blir plugg dock... usch vad jobbigt. Har seminarium imorgon och måste göra frågor inför det.

Hörs!
//Ippa



Så ser den ut, som en liten tändsticka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0