Längtar...

Jag längtar efter ett tryggare liv. Ett liv som innebär arbete, eget boende och fast förhållande (detta är redan uppfyllt).
Visst gillar jag att studera på ett sätt... det är dock FETT stressigt. Alla orosmoment "klarade jag tentan??" och "har jag valt rätt?". Så skönt att kunna gå till ett arbete där man verkligen trivs! Just nu känns det som att detta verkligen är min grej, men vem vet. Jag kan ju spekulera i evigheter. Har beslutat mig för att ge det till efter praktiken och se om jag gillade det helt enkelt! Har man aldrig provat på så kan man aldrig veta!

Ett eget boende... ja herregud jag drömmer mig bort varje dag. Visst, jobbigt med tvätt, disk, hyran och annat skit. Men så mysigt att komma hem till något eget, något som jag skapat själv. Så småningom vill jag ju bo med min baby och det kommer ju bli 1000 gånger mysigare. VÅRT hem liksom. Ja, shit vad mycket man har att se fram emot!!

Fast förhållande, det har jag ju redan... eller 3 år kan man väl räkna som fast?

Hmmm... ja egentligen vet jag inte VEM jag är. Jag är den galna tjejen som gillar att festa och göra crazy stuffs liksom, men samtidigt är jag tjejen som gillar mysiga hemmakvällar med vänner eller pojkvännen, tjejen som vill gifta sig och ha barn.

Schizofreni. Finns det en hjälplinje för det, precis som sluta-rökalinjen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0