Måndag.... igen =/

Ja, ny vecka... nya tag? Jag är inte i skolan idag p.g.a ett återfall i min förkylningsperiod. Så jävla dåligt mår jag. Längesen jag mådde såhär av en vanlig förkylning. För jo, jag tror att det är en sådan...
Igår kom D vid 9-tiden. Sen kollade vi bara på film och hade det allmänt mys : ) Det är underbart att ha honom som pojkvän : ) Ja, sen gick vi upp vid 12 och nu har han nyss åkt hem =/. Ska plugga en massa idag... har ett examinerande seminarium imorgon som känns skitdåligt eftersom jag känner mig helt efter. De där latinska orden vill liksom inte fastna. Och sen är det ju så mycket mer som jag ska kunna... usch ja... vi får väl se hur det går. Omtenta nummer 2 kanske? Hehe. Skulle väl vara roligt?

Så ja.... tråkig dag idag igen.
Men måndagar brukar vara så...

Pusspuss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0