Puh*

Äntligen hemma efter en hel dags grupparbete. Fast vi har haft trevligt också : ) Käkat och snackat skit! Så nu är jag typ skittrött och vill bara gå och lägga mig. Disciplinen säger något annat, nämligen träning. Sen ska jag bara fixa lite julklappar över nätet när jag kommer hem. Vid 9tiden kommer Dagge och hämtar upp mig så ska vi käka och kolla på fotboll på Banken Pud och Restaurang. Trevligt, och gott. Underbara hamburgertallrikar säger jag bara : )

Nej, jag vet. Designen är fortfarande inte helt fixad.

Men nu är det träning som gäller!
Ciaao
//Ippa



Det här underklädes-setet vill jag ha : ) skitfint i verkligheten, nästan finare i bilden. Kroppen ovan hade man inte heller tackat nej till : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0