Tatuering?

Hej svej!
Nu har jag kommit hem från en dag på stan med Micca : ) Var trevligt. Köpte 9 par trosor (!). Men nu slipper jag köpa det på ett tag. Med tanke på att jag använder 3 par trosor om dagen typ så kan ni kanske förstå att jag behöver några par.
Vi åt på trendie också : ) Gott gott.

Åh vad jag längtar efter träningen! Helt sjukt vilken abstinens jag har nu. Var 4 veckor sen sist och jag behöver det verkligen! Men nu är jag ju sjuk så får väl vänta tills nästa vecka I guess... suck.

Ja, nu sitter jag här och äter vindruvor. Ska strax gå ut med hundarna och sen plugga efter det. Några frågor som ska vara besvarade och inlämnade imorgon. Ikväll ska jag även träffa Mim. Ska bli trevligt!


I stan idag förresten så var jag och tittade i lite pärmar i en tattoostudio... har sån jävla beslutsångest... vad ska jag göra? Är sugen på en fin text.. sen är jag ju sugen på mitt namn också. Problemet är att jag inte vet var jag ska ha texten/namnet. Tåls att tänka på!

Pusspuss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0