Träning för första gången på 1 månad

Hur gick det på träningen då? Både bra och dåligt måste jag säga. Det gick bra med tanke på hur längesen det var jag tränade. Men klarade typ inte ens hälften av de vikter som jag brukar kunna klara... och det kändes typ dubbelt så jobbigt när jag sprang.

Detta tränade jag i alla fall;

20 minuter på step-maskin
2 km, 15 minuter på löpband
3x12 Bröst
3x12 Biceps
3x12 Triceps

Lite lagom såhär i början tycker jag. Om man tränar för hårt efter ett uppehåll så kanske man inte kan träna på evigheter igen p.g.a träningsvärk och annat.
Jag är nöjd i alla fall : ) Hoppas på en starkare (och smalare) kropp inom en snar framtid.
Ska nog inte bli så svårt. Har lyckats förr : )



Sometimes I do wanna be like 14 again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0