Update fra Norge

Hej, en liten update från Oslo!

Bussresan gick bra förutom en liten incident... berättar mer imorgon om det. Riktigt sjukt var det i alla fall, men jaja. Jag kom hit i alla fall : ) Sen mötte jag Carro klockan 00 när jag var framme. Så kul att se henne! Vi blev så glada så : ) Hihi. Sen gick vi hem till hennes lilla lya och hon visade mig lite byggnader på vägen dit. Här är riktigt fint! Kul att se hur de bor också : ) Sen snackadse vi massor och somnade inte förrän kl 03. Imorse vaknade vi klockan 9 och jag fick träffa två av hennes sambos, Edwina och Isabella. Vi åt frukost och sen gick jag och Carro ut på stan. Jag har shoppat! Visar det när jag kommer hem! Vi åt kebab och sen följde jag med henne till jobbet. Jag köpte "boller" som är typ släta bollar fyllda med choklad samt en tandborste (glömt min hemma...). På Rimi (Carolines arbetsplats) träffade jag Jenny och snackade med henne. Sen skule jag försöka hitta hem till deras lya alldeles själv och det gick faktiskt bra! Väl hemma så följde jag med Edwina och handlade lite mat. Sen gick vi hem... jag snackade med min älskling och sen somnade jag klockan halv 4. Jag vaknade igen klockan 7 : ) Så jävla skönt! Nu väntar jag mest på att Caroline och Jenny ska komma hem så vi kan äta och umgås!

Imorgon är det en död dag i Norge. Allt är typ stängt här i Oslo då. Så vi ska väl bara snacka, umgås och bara finnas till : ) Det är tur att jag stannar hela dagen imorgon också : ) Carro är ledig imorgon så det är skönt!

Nej nu ska jag kolla lite bloggar och sånt : )

Puss och klem (kram)
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0